piątek, 22 czerwca 2012

AWESOME

Kolejne wspaniałe wydarzenie w moim życiu. Cudowny koncert, cudowne wspomnienia, cudowni ludzie, z którymi mogłam dzielić się tą chwilą, z pewnością zapamiętam to doskonale. The Flatliners - nie zawiedli mnie! Zakochałam się w nich całkiem niedawno, to jedno z moich ostatnich odkryć muzycznych, niesamowita energia, głos, muzyka, cały zespół bardzo mi się spodobał, bez reszty skradli moje serce, nie mogę przestać ich słuchać! Oszalałam na ich punkcie, całkowicie uzasadnienie. Mamy nawet z nimi zdjęcie, bardzo sympatyczni, pozytywnie pierdolnięci mężczyźni! 
Rise Against. Wyczekiwałam ich potwornie, jeden z moich ulubionych zespołów. Wiedziałam, że będzie dobrze, że oszaleję, ale to, co się działo przerosło moje najśmielsze oczekiwania!
Magia, inaczej nie potrafię tego opisać. Czułam się, jak zaczarowana, jak gdybym nagle znalazła się w innym wymiarze. Głos Tima, każdy dźwięk - wszystko wzbudziło we mnie pozytywne emocje.
Pokochałam również Warszawę. Może nie było na to zbyt wiele czasu, ponieważ musiałyśmy jak najszybciej wracać do domu (zdjęcie szwów, tak - to znowu pokrzyżowało mi część planu, na szczęście nie całego!), ale wystarczyło, by przekonać się do stolicy, za którą szczerze mówiąc wcześniej nie przepadałam. Lubię spokój, ciszę, więc większe miasta zawsze budziły we mnie trwogę. Do niedawna. Teraz najchętniej pozmieniałabym wiele rzeczy, ale to już wkrótce. Póki co jestem tutaj i muszę czym prędzej z tego korzystać, bardziej i bardziej.
Podróż w pociągu dostarczyła nam mnóstwo śmiechu i czas wydawał się mijać zdecydowanie za szybko. Począwszy od pana konduktora, którego serdecznie pozdrawiam, przemiły pan! Zakończywszy na cyckach w oknie wagonu. Nie, nie pytajcie o szczegóły, hahaha.
Radość mnie rozpiera, naładowałam baterie, pozytywnie się nastroiłam, zdawać się może, że euforia towarzysząca mi w Warszawie nie sprzyjała głębokim przemyśleniom - błąd. Znowu odkryłam kilka sekretów o sobie samej, znowu mam większą świadomość tego, kim jestem i tego, co chcę robić dalej. Nie jestem człowiekiem, który łatwo się poddaje, a życie jest cudowne, że mało kto posiada tak rozbudowaną wyobraźnię, by mógł sobie to przyswoić. Jeśli potrafisz sobie coś wyobrazić, potrafisz tego również dokonać. Największa z prawd.






i ' m     n o t     s c a r e d
t r y   t o    b e    l i k e    m e 
i  ' m    c l o s e    t o    y o u