czwartek, 9 lutego 2012

NOTHING LIKE YOU AND I

Notka na szybko, zaraz wybywam do Patrysi z zapasem wódki i fajek, okok. Chciałam się tylko z wami podzielić moim najnowszym odkryciem muzycznym. Całkowicie zakochałam się w THE PERISHERS, idealnie komponują się przeplatane z moim Carnifexem, Vanna, Suicide Silence, Asking Alexandra, BMTH, czy A Day To Remember. Wprowadzają trochę spokoju i melancholii, lubię to.
Najlepsza dla mnie na dziś piosenka 'Nothing Like You And I' - cudowna, całkowicie ukradła moje serce. Uwielbiam piosenki, z których tekstami w jakiś sposób mogę się utożsamić, mają dla mnie szczególne znaczenie. A ta niewątpliwie taka jest.




We spent some time
together drinking,
spent some time just thinking
about days of joy.
As our hearts started
beating faster
I recalled your laughter
from long ago.