poniedziałek, 9 stycznia 2012

MEMORY

Wyobrażam sobie, że wiatr, który muska moją skórę, to Twoje dobre, piękne ręce tęskniące za moim ciałem. Wyobrażam sobie, że zamykam oczy, a Ty stoisz na przeciwko mnie i nie ma przestrzeni, która by nas dzieliła. Widzę biegające dzieci, ich uśmiechnięte twarze i niemalże słyszę Twój głośny śmiech, którego ciepło przeszywa mnie na wylot. I jestem taka słaba z szaleństwa, z wariacji, jakie otaczają mnie w każdej sekundzie. Za każdym razem, kiedy próbowałam wyrwać Cię z siebie i wyrzucić, ćwiartowałam moją duszę, jest jej już tak niewiele, a i tak cała należy do Ciebie. Starałam się, jak więzień pokonać kraty, zastąpić Cię tym, tamtym i innymi, za każdym razem i tak kończyłam na tym pokoju, na tańcu z butelką i klejonymi zdjęciami. Na drapaniu ścian, katowania się własnymi słabościami. Wiesz, jak Cię potrzebuję? Tak bardzo, że gdybym teraz miała Cię przy sobie, nie popełniłabym więcej błędów, nigdy więcej nie kazałabym Ci odchodzić.

♪ Alter Bridge - In Loving Memory.
/ I wiem, że jesteś częścią mnie
i to twoja piosenka która mnie uwalnia.

Chcę Cię mieć za sobą.