sobota, 29 stycznia 2011

Close

Wszystkie piosenki, każde zdjęcie i obraz w mojej głowie, wszystko kojarzy mi się z tamtym czasem, z wiosną. I teraz kiedy znowu wiem, że jesteś obok, boję się bardziej, niż kiedykolwiek. Nie wiem czemu. Może po prostu lubię się bać, a może nic się nie zmieniło. Pozwoliłam odkryć drogę do siebie, poznać każdy sekret, pokazałam swoją prawdziwą twarz, którą zawsze tak dobrze udawało mi się ukrywać pod maską sarkastycznej suki, której największym problemem może być jedynie ich brak. Tak, tak. Kto by pomyślał, że i ja czasami przegrywam, a na dodatek potrafię się do tego przyznać. Nie jestem tak doskonała, jak myślą, że jestem w swoich oczach, chociaż prawdą jest, że nie mam skłonności do topienia się w falach krytyki od zupełnie obcych ludzi. Mam przyjaciół, a to oni są od dobrych rad, negowania i wszystkich innych rzeczy. I mam też Ciebie, od nowa. I nie wiem, co będzie dalej, nie wiem, jak to się skończy, wszystko mi jedno. Niczego nie żałuję, to był najlepszy czas, a  teraz kiedy ten czas może wrócić, to chociaż strach paraliżuje moje myśli wiem, że będzie dobrze. 
Wariuję, jedziemy z maksymalną prędkością na liczniku, nie hamuj.